Hjælp og support til mobilbanken


Her kan du finde hjælp og support til sparekassens mobilbank.

Kendte problemer og løsninger

Hvad gør jeg, hvis jeg ikke kan logge på mobilbanken med en Huawei telefon?
Hvis du ikke kan logge på mobilbanken med en Huawei telefon, skyldes det ofte, at der ikke er givet tilladelse til, at applikationerne MitID og Sparekassen Danmark mobilbank kan køre i baggrunden.

Sådan tillader du, at applikationer kan køre i baggrunden:
  1. Åbn indstillingerne på din telefon
  2. Åbn ”Apps” i indstillingerne
  3. Åbn ”App opstart
  4. Slå funktionen ”Administrer alle automatisk” fra
  5. Tjek, at MitID og Sparekassen Danmark mobilbank må køre i baggrunden.
Hvis du har udført ovenstående trin korrekt, burde du nu kunne logge på mobilbanken.

Har du brug for hjælp til at lave denne tilretning, kan du kontakte sparekassens support.

Læs mere her

Kontakt os

Driller teknikken?


Så husk, at vores support sidder klar på 8222 9550 alle hverdage fra kl. 8-18.
 

Har du spørgsmål til dine investeringer?


Så kontakt din rådgiver.

Find rådgiver 

Spørgsmål og svar om netbanken


Vælg om du er privatkunde eller erhvervskunde og find svar på de oftest stillede spørgsmål om netbanken.