Hjælp og support til mobilbanken
Kendte problemer og løsninger
Hvad gør jeg, hvis jeg ikke kan logge på mobilbanken med en Huawei telefon?
Hvis du ikke kan logge på mobilbanken med en Huawei telefon, skyldes det ofte, at der ikke er givet tilladelse til, at applikationerne MitID og Sparekassen Danmark mobilbank kan køre i baggrunden.
Sådan tillader du, at applikationer kan køre i baggrunden:
Har du brug for hjælp til at lave denne tilretning, kan du kontakte sparekassens support.
Læs mere her
Sådan tillader du, at applikationer kan køre i baggrunden:
- Åbn indstillingerne på din telefon
- Åbn ”Apps” i indstillingerne
- Åbn ”App opstart”
- Slå funktionen ”Administrer alle automatisk” fra
- Tjek, at MitID og Sparekassen Danmark mobilbank må køre i baggrunden.
Har du brug for hjælp til at lave denne tilretning, kan du kontakte sparekassens support.
Læs mere her
Kontakt os
Driller teknikken?
Så husk, at vores support sidder klar på 8222 9550 alle hverdage fra kl. 8-18.
Har du spørgsmål til dine investeringer?
Så kontakt din rådgiver.
Find rådgiver