Bank Connect
Med Bank Connect kan du integrere netbanken med dit økonomisystem.
Bank Connect er en fælles standard, som gør det muligt at udveksle betalingsoplysninger og kontobevægelser direkte mellem et ERP-/økonomisystem og sparekassen.
Hvis din virksomhed eller forening benytter et ERP-/økonomisystem, der understøtter Bank Connect, kan du:
Du skal kontakte udbyderen af dit ERP-/økonomisystem for at komme i gang med Bank Connect.
Bank Connect findes i tre varianter:
Du bestiller Bank Connect hos din rådgiver i sparekassen.
Se alle understøttede økonomisystemer
Hvis din virksomhed eller forening benytter et ERP-/økonomisystem, der understøtter Bank Connect, kan du:
- hente dine konto-/betalingsoplysninger ind i ERP-/økonomisystemet
- spare tid på at håndtere bilag og fakturaer
- betale regninger fra ERP-/økonomisystemet.
Du skal kontakte udbyderen af dit ERP-/økonomisystem for at komme i gang med Bank Connect.
Bank Connect findes i tre varianter:
- Forhåndsgodkendt betaling, der giver mulighed for at gennemføre betalinger direkte i ERP-/økonomisystemet i stedet for netbanken. ERP-leverandøren administrerer derfor sikkerheden. Aftalen kan hente konto-/betalingsoplysninger direkte til ERP-/økonomisystemet.
- Ikke forhåndsgodkendt betaling, der kan levere leverandørbetalinger fra ERP-/økonomisystemet direkte til betaling i netbanken.
Aftalen kan hente konto-/betalingsoplysninger direkte til ERP-/økonomisystemet. - Hent data, der kan hente konto-/betalingsoplysninger direkte til ERP-/økonomisystemet.
Du bestiller Bank Connect hos din rådgiver i sparekassen.
Se alle understøttede økonomisystemer