Spørgeskema

Kundetilfredshedsmåling 2023

Som du nok ved, så forsøger IT-kriminelle at lokke almindelige mennesker til at at give personlige og følsomme oplysninger fra sig. De IT-kriminelle gør det for at misbruge dine oplysninger.

Derfor advarer sparekassen generelt sine kunder imod at trykke på links i mails fra afsendere, som I ikke kender.

I disse dage gør vi en undtagelse fra den generelle advarsel.

I samarbejde med firmaet Dataminds er vi nemlig i gang med en kundetilfredshedsmåling.

Målingen foregår ved, at vi sender en mail til et repræsentativt udsnit af sparekassens kunder.

Afsenderen af mailen er kundeoplevelse@spard.dk.

Så hvis du modtager en mail fra kundeoplevelse@spard.dk med invitation til at deltage i målingen, er den altså god nok.

BEMÆRK: Dataminds beder dig ikke om at logge ind eller oplyse koder. Hvis du modtager en mail fra en afsender, der ligner den fra sparekassen, med opfordring til at udlevere personlige oplysninger, så er afsenderen falsk. Sådan en mail bør du straks slette uden at klikke på noget som helst.

Vi håber du vil deltage og besvare spørgeskemaet.