Erfaringer fra et bankskifte
Nemt og uden bøvl: Sådan oplevede Dorthe og Rudi skiftet til Sparekassen Danmark
”Jeg er lige skiftet til Sparekassen Danmark. Det skal I også gøre.”
Med de ord fik ægteparret Dorthe og Rudi Støttrup i foråret overrakt et visitkort fra Sparekassen Danmark af parrets voksne søn.
”Han synes bare, at han havde fået sådan en god behandling i sparekassen, så det måtte vi også prøve,” siger 55-årige Dorthe Støttrup.
De tog ham derfor på ordet, og det har de ikke fortrudt.
”Jeg synes, det har været rigtig, rigtig godt. Vi har fået sådan en god modtagelse og hjælp til at komme igennem det. Og der er altid hurtig respons på vores henvendelser,” siger Dorthe Støttrup.
På anbefaling fra deres ældste søn er Dorthe og Rudi Støttrup skiftet til Sparekassen Danmark – til stor tilfredshed for dem begge. Foto: Søren Friis
Ringer altid tilbage samme dag
For Dorthe og Rudi Støttrup er det vigtigt, at de nemt kan komme i kontakt med deres rådgiver, og at de kan få hurtige svar.
Som selvstændig er det nemlig afgørende for, at potentielle handler ikke går i vasken, fortæller 54-årige Rudi Støttrup, der er indehaver af et multiservicefirma og nogle gange laver handler i udlandet.
Heldigvis lever sparekassen fuldt og helt op til Rudi Støttrups forventninger om tilgængelighed, fortæller han.
”Når jeg ringer til Adam (parrets rådgiver, red.), og han ikke tager telefonen, så ringer han altid tilbage samme dag. Det dur bare,” siger Rudi Strøttrup.
For 54-årige Rudi Støttrup er det vigtigt, at hans rådgiver vender hurtigt tilbage på henvendelser. Derfor er han glad for at være skiftet til Sparekassen Danmark. Foto: Søren Friis
Rådgiver tog sig af det hele
Selve bankskiftet beskriver Dorthe og Rudi som ”nemt” og ”uden bøvl”.
”Jeg synes, det har været smertefrit at skifte. Selvfølgelig har der været et par småjusteringer efterfølgende, men sådan er det jo,” siger Dorthe og tilføjer, at parrets rådgiver har taget sig af alt det praktiske.
Hvem siger, at møder med din rådgiver skal holdes i sparekassen? Her ses Rudi Støttrup med sin rådgiver Adam Bjerring Beck (th) hjemme i privaten i Farsø. Foto: Søren Friis
Parret fremhæver også, at deres rådgiver tilbød at holde mødet hjemme hos parret.
”Jeg synes, det var rigtig rart, at han kom herud. Det bliver jo mere personligt. Og det er med til at understrege, at sparekassen vil én som kunde,” slutter Dorthe Støttrup.