Kom godt i gang med din nye mobilbank

Vi er nu klar med en ny og forbedret mobilbank, der giver dig bedre overblik over din økonomi, et mere stilrent design og flere nye funktioner.

Mobilbank

Prøv den nye mobilbank

Hent vores nye mobilbank i App Store eller Google Play.

Mobilbank.
Gammel mobilbank (anbefales til erhvervskunder).

Se vores hjælpevideoer og kom godt fra start

Her viser vi dig, hvor nemt det er at bruge de mest almindelige funktioner i vores nye mobilbank.

Spørgsmål og svar

Hvad kan jeg i mobilbanken?
Du kan blandt andet:

  • Se saldo på dine konti og depoter
  • Se dine konti i andre banker
  • Se kontobevægelser og detaljer samt afstemme dine transaktioner
  • Overføre penge
  • Betale regninger
  • Se dine betalingsserviceaftaler
  • Købe værdipapirer
  • Få vist dine pinkoder og spærre dine kort
  • Finde informationer om dit realkreditlån og din bolig
  • Kontakte din rådgiver
  • Underskrive dokumenter
Hvordan logger jeg på og af mobilbanken?
Sådan logger du på mobilbank:

Du kan vælge at logge på med en af følgende måder:

  • En selvvalgt firecifret adgangskode
  • TouchID eller FaceID
Mobilbanken henter dit navn fra din netbankaftale, som du har fået ved oprettelsen. Derfor skal du ikke skrive et brugernavn, når du logger på.

Sådan logger du af mobilbank:

  • Luk app'en ned, efter du har brugt den
  • Tryk på ikonet med de tre streger i nederste højre hjørne af skærmen og vælg 'Log af' øverst til højre på skærmen
Kan jeg se mine konti i andre banker?
Ja, som noget helt nyt kan du tilføje konti fra andre banker i dit kontooverblik.

Det gør du på forsiden eller i bunden af dit kontooverblik. Tryk på knappen "Tilføj bank" og følg anvisningerne på skærmen.
Kan jeg ændre, hvilke konti der bliver vist på forsiden?
Ja, på forsiden har du mulighed for at få vist 3-5 favoritkonti, og du kan nemt ændre rækkefølgen på dem.

Se videoen herunder for at se, hvordan du gør.

Kan jeg ændre rækkefølgen på mine aftaler og konti?
Ja, i dit kontooverblik kan du tilpasse rækkefølgen på dine aftaler og konti.

Se videoen herunder for at se, hvordan du gør.

Hvordan skifter jeg min firecifrede adgangskode?

For at ændre din firecifrede adgangskode skal du gøre følgende:

  1. Åbn mobilbank-app'en uden at logge ind
  2. På loginsiden trykker du på linket 'Glemt kode?'
  3. Tryk på 'Vælg ny kode'
  4. Følg beskrivelsen på skærmen, som du gjorde, da du tilmeldte dig mobilbank med MitID eller NemID
Hvordan spærrer jeg mit betalingskort?

For at spærre dit betalingskort skal du gøre følgende:

  1. Tryk på ikonet med de tre streger i nederste højre hjørne af skærmen
  2. Vælg menupunktet 'Kort'
  3. Vælg det kort, du ønsker at spærre
  4. Tryk på 'Spær kort'
  5. Bekræft ved at trykke på 'Ja, spær kort'

Har du forslag til forbedringer?

Vi arbejder løbende på at forbedre vores selvbetjeningsløsninger, så det bliver nemmere for dig at klare dine daglige pengesager digitalt.

Derfor vil vi meget gerne høre fra dig, hvis du har kommentarer eller konkrete forbedringsforslag til net- og mobilbanken.

Dine kontaktoplysninger