Sådan gør du, hvis skaden er sket


Hvis du har mistanke om, at du er blevet udsat for svindel, så kontakt sparekassens kundeservice hurtigst muligt på tlf. 8222 9000.
Er dit betalingskort blevet misbrugt?
Hvis dit kort er blevet misbrugt, bør du gøre følgende:
  1. Spær dit kort.
  2. Opret en indsigelse.
  3. Kontakt sparekassens kundeservice på tlf. 8222 9000.
Er der foretaget kontooverførsler, du ikke kan genkende?
  1. Gå til mitid.dk.
  2. Log på med dit personlige MitID.
  3. Tryk på knappen "Se" under sektionen "Identifikationsmidler".
  4. Check listen over aktive identifikationsmidler og spær alle de identifikationsmidler, du ikke kender.
  5. Tryk på dit navn i øverste højre hjørne og vælg "MitID profil".
  6. Tryk på knappen "Redigér Bruger-ID".
  7. Vælg et nyt Bruger-ID, som du fremover skal benytte i forbindelse med login via MitID. Har du brug for hjælp til MitID, kan du kontakte MitID Support på tlf. 3398 0010.
  8. Kontakt sparekassens kundeservice på tlf. 8222 9000.
Har du givet dine MitID oplysninger til andre eller indtastet dem på en hjemmeside, som du ikke har tillid til?
  1. Gå til mitid.dk.
  2. Login med dit personlige MitID.
  3. Tryk på knappen "Se" under sektionen "Identifikationsmidler".
  4. Check listen over aktive identifikationsmidler og spær alle de identifikationsmidler, du ikke kender.
  5. Tryk på dit navn i øverste højre hjørne og vælg "MitID profil".
  6. Tryk på knappen "Redigér Bruger-ID".
  7. Vælg et nyt Bruger-ID, som du fremover skal benytte i forbindelse med login via MitID.
  8. Hvis der var andre identifikationsmidler end dine egne i punkt 4, bedes du kontakte sparekassens kundeservice på tlf. 8222 9000.