Rapportér en fejl

Det er vigtigt for os, at de fejl du møder bliver rapporteret hurtigst muligt. Hertil skal du benytte vores eksisterende IT hjælp i Notes. Så snart du har fejlmeldt via IT – hjælp, vil vi efterfølgende sende disse fejl videre til SDCs projektgruppe på ny Net- og mobilbank.

Udfyld jeres fejl så godt som muligt og sørg gerne for følgende:
  • Vedhæft skærmbillede(r) af fejlen
  • Lav en kort beskrivelse af hvad fejlen er
  • Er der andre som møder samme fejl? Kan fejlen genskabes, hvis en kollega forsøger det samme?
  • Hvis muligt, test gerne det flere gange for at sikre det ikke er en enkeltstående fejl.

Sådan opretter du en IT sag

  1.  Åbne Notes Intranet, tryk på menupunktet "IT"  og vælg "IT-hjælp".
  1. Under fanen "Netbank" skal du vælge "Netbank – NEOS (Ny net- og mobilbank)".
 
  1.  Udfyld din IT sag så godt som muligt og sørg gerne for ovenstående punkter.
 
  1.  Når du er færdig med at beskrive fejlen, trykker du på "Gem/Afslut"